2010/05/21

Midgårsnyheter 210510

1. det har börjat jobba nya gestalter i kaffan.
2. söker ni en dejt inför helgen så har jag kommit på två lyckade sätt att ragga på polisstudenterna som invarderat vår kaffa. (själv tyckte jag det var hilarious) line1: kan man verkligen bli polis när man är så kriminellt snygg som du? line2: har du en pistol i fickan eller är du bara glad att se mig? (hahaha fattar ni?dom HAR ju faktiskt en pistol i fickan!!!!!1)
3. har kommit fram till att estlännare är underhållande, efter diverse berättelser. de säger saker som "epic lulz" och försöker sig på att köpa vodka på statoil. epic lulz säger jag bara. (inte för att det platsar under rubriken midgårsnyheter.)

3 kommentarer:

  1. du borde prova dina raggningsrepliker på morfar min. Han är ju polis sedan fyrtio år så han borde ju leva i äkta polisanda.

    SvaraRadera
  2. linnea, jag har en superbra idé! vi far till estland och har lite epic lulz samtidigt som vi hittar några polisstundenter som vi prövar dina repliker på.

    SvaraRadera
  3. ja, men det kanske kommer förekomma alkå-hål. men då kan vi ju stå bakom apoteket i Kuusalo, så det löser sig.

    SvaraRadera